miércoles, 25 de julio de 2007

Galiza

Agora que son de novo túa boto en falta esa sensación tan morna que, na Cidade Dourada, me provocaba a morriña de ti. Nunca fuches, de feito, árida nos sentimentos que suscitas. I, pese a que sempre se afirma que cada viaxe enriquece, o certo é que chega un momento en que es de ningures. Só unha suma de paisaxes, xentes, sorrisos e mentiras amables con maior ou menor raizame.

Agora que son de novo túa e que te descubro nova cada día, sei que sen esa morriña de ti nunca houbera sido realmente tan túa.

Hoxe, Día da Patria, preferiría, polo tanto, dicir: hoxe é o Día do Fogar.

2 comentarios:

Markesa Merteuil dijo...

GALICIA


AHora que soy de nuevo tuya echo enn falta esa sensación tan "templada" que, en la Ciudad Dorada, me provocaba la morriña de ti. Nunca fuiste, de hecho, árida en los sentimentos que suscitas. Y, pese a que siempre se afirma que cada viaje enriquece, lo cierto es que llega un momento en el que eres de ningún sitio. Sólo una suma de paisajes, gentes, sonrisas y mentiras amables con mayor o menor raigambre.

Ahora que soy de nuevo tuya y que te descubro nueva cada día, sé que sin esa morriña de ti nunca hubiera sido realmente tan tuya.

Hoy, Día de la Patria, preferiría, por lo tanto, decir: hoy es el Día del Hogar.



Escrito por markesamerteuil el 25/0

Markesa Merteuil dijo...

Como decíamos, a veces hace falta alejarse para aprender a apreciar lo bueno y Galicia, sin duda, lo es.
BEsis.

Escrito por pequena03 26/07/2007 00:23